duminică, 23 octombrie 2011

Amintirile

Amintirile
Amintirele fac parte din trecut.Chiar si cele mai groaznice,cele mai fericite,amintirile.Am atitea sa va povestesc,dar nustiu de la ce sa incep,am trecut prin rele,prin bine,si trec.Are fiecare soarta lui,dar amintirele ramin in veci in inimile noastre.
De ce nu putem intoarce timpul inapoi,sa avem sansa de a corecta greselile noastre? De ce?
Chiar e asa de greu sa traiesti cu amintiri?
Am iubit,iubesc si voi iubi.
Fie ca soarta o ai rea,dar de ce sa uiti de amintiri? 
Fie ca amintirele rele sa se spele din minte,dar amintirile bune,lasa-le.
Aveam jurnale si scriam zilnic fiecare amintire si gind citesc la virsta asta toate amintirile din caiet,imi vine zimbetul pe fata si ma bucur ca traiesc ,,cu amintiri,,
Iubeam un baiat de la mine din clasa si imi era greu sa-l vad in fiecare zi,sa-i vad fata.Acum cind citesc,nu am cuvinte,imi ridica dispozitia,dar in schimb voi arata copiilor mei,ce pozne faceam si pe cine eu iubeam in copilarie.Si cind ajungeam sa sriu ceva in jurnal,eu scriam scurt si simplu: Nu a fost o zi interesanta si ma irita prezenta lui.Si gata ,,pa si noapte buna,,
Aceste amintiri mi-a schimbat viata,m-a invatat sa traiesc corect,dar citeam si amintiri groaznice,in schimb mi-a aratat adevarata copilarie,dar si in prezent imi arata.Din greseli ne invatam sa traim corect si aparea deodata spiritul de viata,simteam ca zburam.Chiar si acum visez sa zbor.
Imi placea momentul cind trebuia sa scriu ceva in jurnal,dar printr-o parte imi era lene.Dar cu amintirile si traim,corect? :D
Fie rele,fie bune,dar de ce sa te distrugi? Din cauza unor amintiri neplacute? Traieste viata ca nici nu stii cind va disparea covorul negru si iti va aparea covorul alb.Numai rabdarea invinge.Dar va inchipuiti cit de greu imi era sa scriu amintirile rele?Stateam si plingeam,dar citind mam schimbat,deveneam optimista.Nicioadata nu e tirziu sa iti faci un astfel de jurnal,inchipuieti ca dai un interviu din viata ta si ca cineva te asculta sau mai bine in tacere si cind nimeni nu-i prin preajma.Dar incearca,crede-ma va ajuta,acei care traiesc cu amintiri neplacute,si cind veti creste ,veti ride,veti spune in gindul vostru ,,eh,copilarie!,, Nu toate amintirile dor,uitati de discriminare,fiti mai optimisti si incercati sa va mindriti de voi.vama veche-amintirile

2 comentarii: