luni, 24 octombrie 2011

Singuratatea

De ce lumea e atiti de rea? De ce nu se gasete o persoana in care poti sa ai incredere? Cind nu ai pe nimeni alaturi,de ce sa te faci pesimist/a,daca ai linga tine o familie,acei care au nevoie de tine,de zimbetul tau.Fie ca sunt eu uneori rea,alteori,mai stiu eu,incearc din greu sa acumulez numai pozitiv,incercati si voi.De ce exista neintelegerea si nepasarea? Pentru ca noi credem in ele,trebuie lichidate din viata noastra si sa invatam ceea ce ne este folositor in viata,sa stim sa pretuim ceea ce avem,ceea ce sintem.Iubeste pentru ceea ce esti.Am avut foarte multe necazuri,dar incerc sa le indepartez din viata mea,stiu cum e sa fii tachinata,s ate socoata cineva de tocilara sau mai stiu eu,nu ascultam,dar uneori imi parea ca au dreptate, colectivul precedent.Stiu cum e sa suferi din cauza unor cuvinte si fiecare luam in serios,pina cind mi-a spus un prieten:- fii mai indiferenta,si nu lua totul la inima,te provoc la indiferenta ca sa stii ca nu-i rau,dar cu masura. Si ii multumesc foarte mult ca ma inteles cu adevarat,dar ma gindeam in sinea mea:dar daca nu voi reusi? dar daca nu voi avea curajul si voi ramine asa pentru totdeauna? Atunci,am luat totul ca pozitiv,lasa sa spuie fiecare despre mine sau tine in parte si in toate cuvintele,dar nu le lua la inima,lasa sa vorbesca ei,dar daca stii ca tu nu meriti asa ceva,nu meriti asa cuvinte,spune in sinea ta: eu nu sunt asa,nu voi fi asa,pute-ti sa spuneti orice despre mine,nu voi lua la inima.Si uita,cel mai principal este sa te poti convinge ca nu esti asa,dar daca tot aduni acest negativism,iti vei face rau tie si celor din jur,vor aparea oameni care te va tachina pina la sfirsit,te vor ignora,te vor calca in picioare.Uita de acest lucru ca devine penibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu