miercuri, 26 octombrie 2011

Parintii

Dorinei de la mama ei.
,,Mi-e dor,,
Mie dor dor de tine tare,
mie dor de ochii tai,
Dar departarea-i mare
Si-mi pling des ochii mei.
Tu sa nu plingi,copile,
Pe mine sa ma astepti,
Eu voi veni la tine
Si te rog-Ma ierti,
Ca te-am lasat acuma,
Nevoie ai de mine,
Si dor iti este intruna
Dar nu sint linga tine.
Sa stii,ca pentru tine
Ma aflu-ntre straini,
Te rog sa crezi inmine
Si vremea va veni.
Cind te voi stringe-n brate,
Cu drag ti-oi saruta
Gurita ta cea dulce
Si fruntisoara ta.
Cadouri ti-oi aduce,
Cu drag sa le primesti,
Dar nu pentru cadouri 
As vrea sa ma iubesti.
Cadoul stii?-se trece,
Dar eu de una sint,
O mama ai,nu zece
Si o viata pe pamint.
Deci,scumpa mea fetita,
In veci te voi iubi.
10iulie 2007 Grecia-Atena
Prin redactarea acestei poezii vreau sa va spun ca mamele trebuie iubite,fiecare mama munceste pentru copilul sau si nu doreste sa lase singura,cum pe mine,ma lasat sa aduca bani in casa,Caci toate mamele muncesc pentru noi,copii.
Fiecare copil trebuie sa-si iubeasca mama sa o respecte,caci vei fi si tu mama sau tatic,si daca te vei comporta urit cu ei,vei creste,vei avea familia ta,atunci copiii tai vor face aceea ce ai facut si tu cu parintiii tai.Sunt de acord ca toti fac greseli,si dupa asta cresc mari si isi dau seama ca au gresit,ca nimic mai sfint decit parintii nu exista,atunci cind vrei sa intorci copilaria,ca sa fie parintii linga tine,tu nu ii mai ai.Eu nu vreau sa va sperii,dar vreau sa intelegeti un lucru unde nu va-ti afla mama e linga voi toata viata la fel si tata.De ce se spune ca tatii doresc baietii,dar mamele fete?stiu e amuzant,totul e invers: mama vrea baiat,iar tata vrea fata,dar nu uita ca ei te vor iubi fie ca esti fata ori baiat,numai le-o ramas sa asculte.Toti dam gresi,ba nu ascultam,ba ceva ne incurca,ba mama se leaga la tot pasul,dar va iubeste,isi face griji :D La fel si tatii,eu de exemplu nu am probleme,ma bucur ca ii am linga mine si inca sunt linga dinsii,uneori gresesc si eu,cer scuze daca am facut vreo pozna,da caatare cam des le fac:D Ma duc la mama,apoi la tata,incerc sa ma lingusesc,incerc sa ma corectez,nu da,asta e copilarie,dar trebuie sa intelegi.:D  Iubitii parintii nimic mai sfint ca ei nu exista,va mai repet :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu