duminică, 23 octombrie 2011

Idealul meu-visul meu

Persoana care ma va intelege intr-un mod specific,cind sa privesc in ochii lui sa simt caldura,dragoste.Timpul sa se opreasca si ploaia sa apara zimbind,sa ma iubeasca asa cum eu pot iubi.Orice sa-mi poata indeplini,ochii lui,sa fie frumosi,caprui,bun la suflet,optimist,intelegator,tot ce doresc este sa apara in viata cind mai curind.Am multe visuri,dar acesta e cel mai drag,sa-mi intilnesc dragostea,fiecere om isi intilneste dragostea adevarata,daca nu,ce sens are sa traiesti fara persoana iubita? ma gindesc la el in fiecare zi,nu pot scoate din minte,am incercat sa ma indrgostesc in oricine,dar nu pot,il vad pe el,numai pe el visul meu.As vrea sa ma schimb,sa devin alta,indiferenta,dar nu se primeste.In fiecare zi privesc poza lui,incerc sa nu-i scriu,sa fiu mindra,dar nimic.Idealul meu ar fi trebuit sa invete teoria dragostei,stiu, poate ca acum e prea devreme pentru un asa sentiment si o asa dorinta,dar viata o sa ma schimbe nimeni altcineva si idealul meu ma va schimba.Am intilnit idealul meu,si il simt,si stiu ca e el,dar mi-i frica,dar daca nu e el? Viata continua,in tristete,in bucurie,prin probleme,dar stiu un proverb: tot ce se face,se face spre bine.Asa ca,fara dragoste suntem pustii si am inteles un lucru,va aparea,daca nu e el,atunci e altcineva,e undeva aproape,baiatul visurilor mele.
p.s. nu am terminat,multe ce as dori d ela un baiat ideal si nu ma limitez doar la un vis,caci prea multe visez.
Trecem la cel mai principal:
Baiatul visurilor mele trebuie sa fie diferit,sa ma iubesca mai mult ca pe el,sa ma iubeasca asa cum sunt eu fara sa doreasca sa ma schimbe.Sa ma faca cea mai fericita si sa fie unicul!
Vreau ca el sa fie unicul asa,deosebit in felul lui de a fi.Vreau ca cind sa-l intilnesc sa uit de totul si sa simt fluturasi in stomac,ochii mei sa straluceasca si afara sa ploaie,atunci cind frunzele galbene,rosii,uscate vor cadea pe pamint facind un covor multicolor.Sa bata inimile noastre intr-un ritm fierbinte.
Stiu asta poate ca pare o nebunie,a visatoare nebunie,mai bine zis il voi iubi mereu.
Din pacate,tot ce povesteam mai sus,a fost o prietenie virtuala,simteam poate ca ceva,dar nu e destinul meu,nu e unicul meu. 
I love you! te voi astepta mereu visez la tine si sa stii oriunde nu te-ai afla mereu ma voi gindi la tine,oricine ai fi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu