duminică, 23 octombrie 2011

Prietenia

O prietenie adevarata este atunci,cind  prietenii se ajuta unul pe altul reciproc,cind se inteleg si nu se tem sa spuie adevarul.Am avut prieteni,pot sa spun ca chiar cunoscuti care ii socoteam de prieteni,dar asta nu a fost asa cum mi se parea.Am avut o prietena,colega de clasa,chiar colega de banca.In clasele mai mici deloc nu ne intelegeam,dar timpul ma facut prietena cu ea,chiar cea mai buna,asa am crezut ,, ca e prietena adevarata,, ei ce pot sa zic,nu am stiut ca asa o prietena poate sa procedeze urit mai ales cu o persoana care o ajuta in toate,chiar de la liceu plecam amindoua tiptil la medici,ii era frica,venea mereu la mine si-mi spunea ca sunt prietena adevarata si ca ii usor cu mine sa comunice,ca-i absorb orice tristete si ce am primit in schimb? Tradare.Eu va indemn sa credeti in prietenie adevarata,dar sa stiti in primul rind cu cine prieteniti.Am avut un prieten si il am pina in prezent,eram cu ochii inchisi,crede-am ca sunt cea mai fericita ca am pe cineva alaturi de mine,cineva care sa ma ajute in toate,dar mam inselat in ea,mi-a deschis ochii, spunindu-mi ca ea se foloseste de toti,si chiar este corect,mi-a fost foarte dureros si ma gindeam,cum putea ea sa procedeze cu mine? Atunci,mi-a venit in cap,ca mai bine singura decit cu o asa prietena,nu vreau sa o critic,dar va veni timpul si va intelege,acum cred ca ea niciodata nu ma socotit de prietena,eu mereu o ajutam in toate si acum ce am primit eu.Eu sunt optimista si imi pare rau de ea ,ca nu stie ce inseamna o prietenie adevarata,dar mai devreme sau mai tirziu,va intelege.Cea mai buna prietenie este atunci cind cu o persoana sunteti cunoscuti foarte bine,atunci cind nu vi-i frica sa comunicati cu ea sau el,fie baiat,fie fata,cind stiti sa spuneti adevarul chiar si atunci cind doare,aveti curaj,Cel mai principal este intelegerea,increderea si onestitatea.Dar daca va tradeaza,nu va ginditi la rau ci spuneti-va in gind: inseamna ca nu mi-a fost prieten/a sau ca: tot ce se face,se face spre bine.Eram si eu increzatoare,chiar foarte tare in oameni,dar mam schimbat incetul cu incetul,vrind sau nevrind,dar am inteles ca prietena adevarata sau un boyfriend se va gasi,te va gasi si te va intelege,fara panica.Nu in toti poti sa ai incredere si nu in toti poti sa te deschisi si sa-ti spui problemele,oamenii au nevoie de cineva care sa poata asculta si sa poata ajuta.Nu are importanta cum sa ajute,fie prin cuvinte,fie prin fapte,dar sa se puna in locul celuia ce sufera,celui ce are probleme.Si te va intelege cu siguranta numai daca va vrea si daca te crede de prieten/a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu