duminică, 25 august 2013

Interviu cu Den Doibani

Rya Miller: Cu toti il stim pe Den Doibani,un fotograf cu experienta,fost model ... si foarte bun barbat,cinstit si inteligent,cu o inima de aur !

Rya Miller: La ce virsta ai inceput activitatea de model?


Den Doibani: Activitatea de model, am inceput-o de mic copil. Nu m-a indrumat nimeni. Fiind mic,nu eram alintat,ca alti copii. Parintii erau deacord cu decizia mea. Observasera ca sunt carismatic si energic, si cred ca vazusera ca am un vis si tendita si iata am ajuns acolo unde am dorit.

Rya Miller: Ce te-a indrumat sa devii fotograf?

Den Doibani: Fiind model, am cunoscut ce e arta cu adevarat. Am dorit sa incerc sa vad cum e lumea fotografiei. Mi-a placut enorm si am hotarit sa fiu fotograf.
Rya Miller: Doresti sa-ti continui cariera de model? 
Den Doibani: Daca sincer, n-as dori sa-mi continui cariera de model, pentru ca e foarte greu. Nopti nedormite,shootinguri,concursuri,nervi si sanatate pierduta aiurea. Prin asta trece orice model.

Rya Miller: Ce conteaza pentru un fotograf?

Den Doibani: In primul rind,calitatea cea mai principala e - sa fii simplu. Sa nu te consideri ca esti mai presus decit cineva. Daca vei fi un om simplu, la locul tau si vei sti ca ai niste dorinte si vise spre care tinzi sa mergi, lumea se va da la tine altfel. Cu parere de rau, in ziua de azi, tare se ia la inaltime, faza ca sa fii cunoscut.

Rya Miller : De la citi ani ai inceput sa fii fotograf?

Den Doibani: Sunt fotograf de vreo 5 ani deja. De la inceput mi s-a parut ca nu e al meu, pentru ca aparea mult de lucru si ma enervam cu diferite modele, ca stii cum, nu toti suntem perfecti. Cineva s-a strimbat nu asa, cineva sta ghebos, cineva nu daruie dragoste in ceea ce faci si cam e greu de lucrat cu oamenii care nu simt nimic pentru ceea ce fac, dar cauta bani multi si faima peste noapte.

Rya Miller: Ce-ti place in activitatea ta de fotograf?

Den Doibani: In activitatea mea de fotograf imi place linistea... Anume acea linista cind redactez poze. Desi, imi mai place si sa lucrez cu oamenii simpli si veseli.

Rya Miller: Ce doresti in viitor?
Den Doibani: In viitorul apropiat tare as vrea o familie.

Rya Miller: Ce inseamna dragostea pentru tine?
Den Doibani: Dragostea pentru mine foarte multe inseamna... Eu pot sa continui mult si bine sa descriu. Dar,totusi... Dragostea pentru mine inseamna atunci cind exista in viata ta,o persoana tare scumpa, pentru care esti gata sa lupti. Dragostea e atunci cind nu te gindesti cit de tare o iubesti pe ea,si nu stii cum sa-ti exprimi sentimentele pentru ca ele cresc intruna. Dragostea e atunci cind ea adoarme, si tu o privesti si invelesti ca sa doarma mai dulce. Dragostea e atunci cind intr-un timp tare scurt,tu intelegi cit de tare e scumpa pentru tine o persoana,cit de tare te-ai atasat de ea si ai devenit dependent. Dragostea e atunci cind nu observi lumea si nu te gindesti la toate problemele care le ai pe capul tau,dar te grabesti mai repede ea,doar ca sa petreci timpul cu ea. Dragostea e atunci cind ea aiureste si se alinta, iar tu o privesti dintr-o parte si zici: "Doamne, multumesc ca mi-ai trimis din rai acest ingeras pur si nebun" . Si as descrie mult, mult ,pentru ca, dragostea e cel mai frumos sentiment pe care-l purtam cu noi toata viata.

Rya Miller: Care sunt culorile tale preferate?

Den Doibani:Culorile mele preferate sint alb, negru si albastru.

Rya Miller: Ce sporturi practici?

Den Doibani: Acum nu prea am timp pentru sporturi. Dar practicam si jucam basket si fotbal. Dar mai mergeam si la sala si ma ocupam si cu innotul

Rya Miller: Care este visul tau? 


Den Doibani: Am un vis. Vreau ca viata mea, sa devina vis. Sa devina un vis frumos, alaturi de cele mai scumpe persoane din viata mea. Doar in vis traim cele mai frumoase sentimente, si da... Orice vis devine realitate ;-) Dar, ea este visul meu :-)

Rya Miller : Ce-ti place sa faci in timpul liber?

Den Doibani: In timpul liber, imi place sa ma plimb, sa mai stau cu prietenii, dar si-mi place sa cint la chitara. Acum nu prea am timp liber,dar fac tot posibilul ca sa ma dedic si oamenilor scumpi,nu doar muncii.

Rya Miller: Ai iubita?

Den Doibani: Da, am iubita. Iubita mea a finisat 12 clase deja. Si invata deja la universitate.
Rya Miller: Ce apreciez la un om?
Den Doibani: In primul rind apreciez sinceritatea. Apreciez si felul de vorbire, si felul de atasare la tot ceea ce ne inconjoara. Apreciez comportamentul.

Rya Miller: Ce planuri ai pe viitor?

Den Doibani: Pe viitor am in plan, sa o cuceresc pina la sfirsit, sa o fur si sa o cer de sotie. :-) Asa cum sunt nebun dupa ea, vreau familie cu ea, si 5 copilasi frumosi ca ea. :-)
Rya Miller:Mersi pentru acceptare si timp pentru acest interviu,mi-a facut o mare placere.Iti doresc succese in toate si fericire multa cu iubita,sa-ti reuseasca tot ce vrei.Mersi Anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu