vineri, 3 februarie 2012

Am sa caut!

Am sa caut cu credinta in ochii tai caprui,
Locul meu in inima ta de ceara,
Ce se farima usor si ochii tai caprui 
In a ta dulce inimioara.
Poate,ca,nu vei fi al meu,cit de mult as vrea
Dar? ... in vis,ceva mai pot schimba
Ma ratacesc si durerea mea e grea
In adincul inimii e ceva.
Lacrimile cu stropii lor agonisiti,
Intruchipata in viata mea
Si totul din jur e posomorit,
Ca timpul cel intunecat.
Timpul cel ce zboara fara opriri,
Noptile si anii te-au luat
Tu nici nu ai clipit,
Si eu din nou te-am uitat.
Visurile-mi bintuie inima in mine
Si imi apare chipul tau cel blind
Jocul iubirii noastre piere
Virtual,dar neimaginat.
Ne certam ca doi copii,suntem visatori 
Si ne iritam,dar eu ,ador
Simt ca tot rasuna si tu apari 
Simt ca totul e mai usor. 
(Creatie proprie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu