miercuri, 1 februarie 2012

Iluzii penibile

Mereu stam cu gindul ,,de ce suntem izolati? sau de ce nu ma iubeste nimeni? ,, Te asigur,cineva este care te iubeste si traieste pentru tine,chiar parintii,ei ce nu te iubesc? Atunci noi adolescentii in perioada de 15-17 ani vedem totul in roz,noi nu vrem sa fim auziti,sa fim deranjati si sa traim cum vrem noi,atunci se incep certurile dintre copil si parinti,devenim stresati si prinsi intr-o plasa,cerem ajutorul,cine-i acel cineva care te salveaza,sigur ca omul care te iubeste.Am avut si eu o asa perioada,cind credeam ca nimeni nu ma iubeste si ca nu-s buna de nimic,dar ... nu-i corect,ne facem cu toti iluzii prostesti,trebuie sa ne scapam de ele.Asculta-ti inima si spera,viseaza dar nu-ti pierde speranta ce traieste in tine,ca va veni si timpul tau cind vei fi iubit/iubita de cineva,aici de-am merge vorba despre dragoste,unii oameni: fete,baietii doresc sa fie singuri,sa nu iubeasca si viseaza la cariera,pai ... ce pot sa zic si despre asta,nu vor sa fie iubiti/iubite de cineva si mereu stau cu gindul din nou ,,ca nimeni nu-l/nu o iubeste si bla bla bla,asta-i nu-i decit o fantezie,atunci vine in cap doua fraze,,Forever alone,,.Am vazut in multe retele frazele astea profane,de ce atunci mai cauti baieti/fete,daca nu stii ce doresti,se pun in relationship si scriu pe status ,,forever alone,, pai,esti iubit de cineva si mai intii iubeste-te pe tine,respecta-te,daca nu te vei respecta si nu te vei iubi singur pe tine,atunci cine te va respecta si te va iubi? Nu uita, mereu vei fi acceptat si iubit. Eu tot am iubit si am suferit destul,si nu-mi pare rau ca stiu sa iubesc,stiu si o maxima ,,Iubeste si vei fi iubit!,, pai,iubeste tu,invata-te sa iubesti cu adevarat,ca sa iubesti cu adevarat trebuie sa mergi prin diferite obstacole care mereu iti vin in cale,sa fii gata sa suferi si sa speri.Viseaza ca visele se implinesc,daca crezi in fortele tale vei trece si prin suferinta si prin obstacole. P.s. Nu uita si eu te iubesc! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu