joi, 22 noiembrie 2012

Fara o denumire concreta ... ;)

 Vreau sa fiu mereu alaturi de cei care imi sunt alaturi,as vrea sa pot visa ceea ce vreu eu sa visez,as vrea sa fiu linga persoana draga mereu sa nu incetez sa nu-mi privesc mama si sa il aud pe tata cum ma cicaleshte,imi place.Imi place senzatia de dimineata,ciufulita si adormita,ma scol si imi privesc ochii,senzatie de armonie,cind ma imbrac,trebuie sa stau cu orele,imi place sau cind trebuie sa ma machiez,imi place sa ma uit la ceva nou.Nu cred ca nu sunt eu! Uneori gindul nu ma lasa,sunt eu asta sau nu sunt eu asta,cum sa scap de o logica penibila,intrebare.Stiu ca par iritanta,iritanta in pielea ta,da,in pielea ta.Nu e ca nu pot sa ma calmez,tu ma calmez,fara tine nu ma pot calma.Ma calmez doar cu tine,linga tine si in gindul tau si cu gindul meu la tine.Ma uit pe imprejur si am senzatia ca sunt ratacita,ma uit si vad numai oamenii agitati se dau inlaturi,stop! merg si eu,agitare,masini,nu-i liniste,ma sconfund in adincimea unui stare de galagie,nu ma pot opri,imi suna urechele de parca as aude numai clopotei.A da! senzatia cind ma duc la liceu,imi place scoala,imi place sa invat,dar nu e liniste,complicat de lamurit si in genere nu e chip sa te intorci spre adevar,sunt schimbata,nu-s eu,nu e cea Dorina nebunatica,nu-s eu,nu e! Am aparut,am devenit eu din nou,din nou ma sting si apoi reinvii,e ilogic.Asta e starea mea cind nu sunt singura,devin nesigura pe mine si in viata mea,sunt schimbatoare intr-un sens,dar deosebita! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu