duminică, 11 noiembrie 2012

Trist

Azi,Duminica,sarbatoare,am iesit eu afara sa arunc gunoiul :) :) am ajuns,inima mi se zbatea de parca e gata sa armoteasca,am zarit o familie care cautau mincare prin gunoi :( :( mi s-au inmuiat ochii! De ce cind intrebi de un om,adica : cum ai fi daca toata bogatia ta nu ar fi existat si in genere nu ai avea bani? el : nu cred in asa prostii,eu nu suport oamenii saraci! Exact,majoritata care au bani,masini cite 3-4 si vile cu piscina,toti asa vor spune.Cu toti stim ca cind omul se stinge din viata,nu iei cu tine bogatia,nu poti sa iai cu tine banii si tot ce ai acumulat prin munca ta.De ce nu putem si noi sa fim mai buni? Sa ajutam pe cineva care chiar are nevoie,nemaivorbind de romi,mai ales fetele,care nasc la 14-15 ani sau mai stiu eu si cer bani de la oameni,e insuportabil.Sunt doua categorii de oameni: nu au o soarta buna,iar altii care nu vor sa munceasca.Cind vedem un om pe strada imbracat in zdrente din anii '91 si ciufuliti,vai de ei,ne ridem,asa-i? Dar nu trebuie,nici nu se stie ce vei deveni tu miine,poimiine,nu trebuie sa rizi,pentru ca intr-o buna zi acel om se va ride el de tine.Imi spune nana mea intr-o zi ca omul sarac va deveni om cu de toate,iar cel bogat va ramine fara nimic,din asta rezulta ca: omul bogat se lauda,mari oameni,da,ii accept,dar accept oamenii care muncesc cu miine lor dar nu furturi si crime necontenite.Omul trebuie rasplatit pentru munca sa.Sa va spun o situatie: aveam 5-6 ani sau 7-8 :D si mama mereu stringea haine mai mici,mai mari si ii dadea la o pereche toate hainele care au fost purtate,cind ii vedeam bucurosi,imi statea asa o mila,o durere,ma gindeam ca nu au copii,ca nu au nimeni nevoie de ei,amindoi bolnavi,el probleme cu picioarele,ea oarba si ambii erau impreuna,una ma bucura ca dragostea lor nu s-a stins.Asa ca nu va rideti de oameni care nu au ceea ce avem noi,poate si ei vor ca cineva sa-i iubeasca,sa tina la ei,vor si ei sa fie vazuti de oameni si sa fie respectati in primul rind,inima lor plinge cind aud vorbe goale si risete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu