luni, 19 martie 2012

Curriculum Vitae!

Cum sunt eu? Nu prea cred ca pot defini aceasta intrebare si anume cum sunt eu.Cine sunt eu. Sunt cine vreau sa fiu,sunt suma succesele si insucceselor mele ...sunt visatoare si sunt insusi energia devinitatii.Incapatinata,orgolioasa,unica ... deci exist cu adevarat. 

Stiu sa sufar,sa iubesc chiar stiu sa glumesc ... cu toate ca uneori gresesc in anumite chestii, dar n-am incetat sa-mi spun ca sunt cineva.Vreau sa fiu cineva,sa pot termina liceul bine si sa-mi bucur parintii,sa lucrez si sa-mi cistig banii mei prin munca cinstita si demna de lauda.Sa merg la o facultatate si sa fiu viitoarea psiholog,fie si avocat,imi place dreptatea si ma lupt cu neplacerile.Visele ma urmaresc si chiar am curajul sa spun ca se vor implini,sigur cu speranta ce voi reusi.Cariera e pe primul loc si dupa asta toate celelalte.Cine sunt eu? Sincera,captivanta,energica,vesela,glumeata,gelozes cu usurinta,romantica,interesanta ... putin de la soare,putin de la luna si din stele... privesc lumea cu ochii mei si nu pot spune ca nu privesc corect,privesc cum pot si cum cred ca e nevoie,sper,visez,pot iubi cu adevarat asa cum nimeni nu poate iubi si ma bucur ca sunt unica.50% din oameni spun ca sunt deosebita ... da sunt deosebita ca voi ma sustineti,adica ... prietenii mei chiar si acei straini,sunt curajoasa,mindra daca  e nevoie,numai spun de partile negative ale mele: sunt prea severa,ambitioasa,incapatinata foc .... dar nu sunt chiar atit de rea.Ma bucur ca sunt si ca am familie mare si frumoasa,vesele,iubitori si familiari,intelegatori intr-un cuvint.Iubesc ploaia de vara,simt cum picaturile de apa iti da senzatia de realitate ci nu de lumea virtuala,cum cad de sus,din nourii cei albi si cerul luminos.Asa sunt si eu putin din ploaie si din cer,insa eu ma bucur ca exist si ca sunt eu ... unica in felul meu.P.s iubesc copiii :D:D Am multe talente,cum ar fi: de la 3 ani dansez si sunt dansatoare de mica,dansatoare din Romania timp de 5 ani am invatat sa dansez cel mai bine si chiar si acum imi amintesc de concursurile din Botosani. Da,sunt romanca.Iubesc sa invat tot ce e nou si imi place sa cint la chitara,tobe si pian.Cu ajutorul surioarei mele din Grecia invat sa fac imagini pentru un bisness pe internet,pentru cistigarea banilor,imi place sa alcatuiesc poezii si strofe pentru cintece,chiar si pe acest blog imi place sa-mi petrec timpul liber+ sa ascult muzica rock,nu ca imi place asa gen de muzica,simplu sunt asa un gen de om care isi schimba des gindurile si stilul de viata,imi schimb chiar si caracterul,ca pentru acei din zodia rac :D N-am  reusit sa fac multe lucruri.Si imi realizes viata mea din greu.In ce priveste relatiile de prietenie... hmm ... am avut si asa ceva ... dar sunt in cautare unor noi pasiuni,depinde si dupa boys: imi plac oamenii inteligenti,simpatici,intelegatori,harnici,iubitori si nu papa lapte :) si veseli,umoristi si perspectivi. Ador senzatia asta de indragire a unei persoane mai ales cind ma indragostesc in cineva: asa un sentiment nefiresc,fiind nesigura si mereu pe ginduri referitor de dragoste.In ce priveste scoala/liceul-nu-mi pot imagina daca as pleca de acolo.Mereu sunt in pas cu dorintele si mereu imi pun scopuri in viata,deseori referitor de mine.Am 16 ani si sunt ... chiar greu de cucerit,naiva dar neimaginat de binevoitoare :D chiar e de mirat.Am caracterul meu si nu e chiar simplu spus ,,caracter,, chiar e greu sa-l propunti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu