miercuri, 14 martie 2012

Dragostea

Dragostea e miraculoasa,ba chiar superba.Fiecare pas de-al nostru ne duce anume spre ea,simpatizam,iubim,ne certam,ne impacam si happy end! :D Uneori poate fi oarba,poti sa te indragostesti in dracu' cine,ne pare ca el e unicul pe acest pamint,bre cite fete si citi baieti pe lumea asta exista,wahaha :D :D dar fii atenta ca toata dragostea asta sa nu duca la ura,ca acest cuvint este antonimul cuvintului dragoste ... stim cu toti ca dragostea invinge orice rau,si e corect. Si din nou o intrebare retorica am eu ,, De ce dragostea nu poate fi privita in unii ochi ca o adevarata pasiune si ca nu cred toti in acest sentiment? ,, Eii,e clar ... nu au simtit-o,nu au avut asa ceva,ca sa te indragostesti si sa suferi,ei sunt mai fericiti,da eu nu cred asa ... eu cred in mine,in puterile mele si in dragostea mea ... fie ea cu suferinta sau fericita,dar o accept,fii si tu asa! pozitiva,optimista si nu fi pesimist,totul la timpul lor,acum cite fete si citi baieti au cite doua,trei ... ei asa-s ei,dar ... se va intilni cu a doua jumatate si ea se simte. Altii ideea nu au ce inseamna acest cuvint,altii niciodata nu au simtit fluturi in stomac,altii mai rau ca nu o au.Asa ca,draga,dragul meu iubeste sincer si invata in primul rind sa iubesti si sa suferi,ca dragoste fara suferinta,fara de griji nu exista,asta iti spun eu. :D O.o 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu