marți, 22 mai 2012

Cum sint eu ...


Ah,cum sint eu .. de toate cite putin,vesela,interesanta,mereu cu dispozitie,curioasa-tot trebuie sa cunosc,visatoare.
E rindul la partea mea preferata,anume ce-mi place sa fac:

  • sa citesc
  • sa compun ceva nou
  • sa scriu versuri
  • sa navighez pe internet
  • sa scriu in bloguri 
  • sa ma uit la TV
  • sa scriu teste, sigur ca de scoala 
  • sa-mi fac prieteni noi
  • sa vorbesc cu prietenii
  • sa-mi fac cunostinta cu oameni interesanti
  • sa maninc :D
  • sa merg la shopping
  • sa stau cu mama si sa discutam,secrete :P
  • sa dansez
  • sa ascult muzica
  • sa fiu FOREVER ALONE
  • sa umblu prin ploie
  • sa ma pozez 
  • sa vorbesc la telefon si sa trimit sms-uri si etc :D :D
Iar ce ma irita:
  • sa nu gasesc ceva
  • sa vorbesc cu cineva care ma provoaca la manipulari psihice
  • sa ascult prostiile altora 
  • sa citesc comentarii de pe diferite retele de socializare
  • spitalele
  • oamenii cu nasurile pe sus
  • critica
  • politicienii
  • birfitorii
  • Ashtea care umbla cu fitze si etc 
Asa sint eu .. exact de toate cite un pic,am ceva negativ,dar si pozitiv … dar asta la nebunie imi place.Imi place sa fac totul pe dos :D :D sint glumeata si de-am mai vad si altii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu