marți, 15 mai 2012

Sweet

Ce straniu ... vorbeam intr-o zi cu o prietena pe facebook,ba de una,ba de alta .. de-a noastre,de-a fetelor
Si intr-un final ma intreaba : Ce parere am despre ea?
Hmm ... viata nu e simpla,dar mi-a placut in orice caz intrebarea ... m-a pus pe ginduri,nu m-am gindit la ea de rau si intr-un final i-am raspuns : Draga mea,esti o fata interesanta,pe nimeni inca nu am intilnit asa o persoana care sa inteleaga din prima si care gindeste logic,de fapt ... imi place cum vorbesti,cum te comporti,cum prietenesti! by Rya Miller!
Ea imi spune : ma bucur! Si tu esti la fel buna la suflet,o prietena adevarata si ai multe calitati bune,dar esti prea geloasa .. :D :D
Eu : daaa! sigur!
Pai,cu ce ocazie am scris toate aceste : in tot ce am scris vreau sa spun- ca o prietenie adevarata,fie ca nu l-ai vazut niciodata sau nu ai vazut-o niciodata si vorbesti virtual .. aceasta nu inseamna de a nu-ti face impresii bune.Daca socoti ca esti o persoana demna de o prietenie adevarata .. spune lucrurilor pe nume.Un prieten adevarat iti va spune adevarul,dar nu te va minti si nu iti va da sfaturi negative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu